Náš příběh

Když Dermalogica přijde do styku s pletí, zdraví pleti nabyde nových rysů. Dermalogica je celosvětovou jedničkou u profesionálů v oblasti péče o pleť i u spotřebitelů.

  • založena v roce 1986
  • počet terapeutů po celém světě 100,000
  • počet zemí, kde má zastoupení 80+
  • počet ocenění, která získala 324

Vzdělání především...

Příběh Dermalogicy sice začíná v roce 1986, avšak snahy o změnu odvětví péče o pleť začaly už kolem roku 1983 ve městě Los Angeles. Jane Wurwand, pro americký „estetický“ průmysl tenkrát ještě neznámá kvalifikovaná pleťová terapeutka ze Spojeného Království si všimla, že ve Spojených státech prakticky neexistovalo žádné souvislé vzdělávání v oblasti pleťové a tělové terapie. Zatímco ona absolvovala ucelené a seriózní studium, američtí studenti vstupovali na trh sice s licencí, avšak s nedostatečnými znalostmi, anebo ještě hůř – neměli žádné společenské uznání.

Jane tedy vzala vzdělávání do svých rukou a otevřela si malou školicí místnost v Marina del Rey v Kalifornii pod názvem Mezinárodní dermální institut (IDI). Zvala licencované pleťové terapeuty do prakticky zaměřeného postgraduálního studia, které mělo za úkol pomáhat jim obstát mezi konkurencí v jejich odvětví. Dnes je IDI se svými 37 středisky po celém světě považováno za zlatý standard v posgraduálním studiu pleťové a tělové terapie.

Naše mise

„Nejde nám jen o to být hezcí“

(Ani o to být pouze krásní. Ani vás pouze rozmazlovat. Ani o pouhý luxus.)

Daleko větší zájem máme na tom, abychom vaši pleť dostali do lepší kondice! A tak i když se balení našich produktů nemusejí barevně hodit do vaší koupelny, můžete si být vždy jistí, že jsme věnovali spoustu času tomu, abychom vaší pleti mohli poskytnout vysokou účinnost přípravků, kterou vyžaduje. Navíc nikdy nebudeme používat běžné „zkrášlující“ složky jako je minerální olej, lanolin, umělé barvy či vůně nebo jiné levné výplně. Ano, s jejich pomocí se přípravky vytvářejí samozřejmě snadněji, ale pravdou je, že pro pleť jsou zkrátka špatné. Místo toho používáme ingredience, o kterých víme, že budou fungovat – tuto jistotu jsme získali na základě odborníků na péči o pleť po celém světě, kteří naše produkty používají při svých ošetřeních každý den, protože jim přinášejí kýžené účinky.

 JANE D. WURWAND

 

Založení Dermalogicy

Během vyučování na IDI si Jane Wurwand brzy uvědomila, že žádná produktová řada neodpovídá jejímu přesvědčení – to je, že by měla podporovat zdraví pleti, nikoliv jen „krásu“. Jane si tedy vyvinula svou vlastní, a tak v roce 1986 přišla na svět Dermalogica. Vize byla jasná – produktová řada bez běžných dráždidel či složek, které mohou způsobovat tvorbu pupínků (lanolin, denaturovaný líh, minerální oleje, umělé barvy či vůně), ale s takovým složením, které bude naopak prospívat zdraví pleti a bude dostupné pouze u kvalifikovaných pleťových profesionálů vyškolených v Mezinárodním dermálním institutu.

Tím Dermalogica jako značka otřásla zažitým chápáním krásy a půvabu, neboť péči o pleť pojímala jako zdravotní, a nikoliv kosmetický problém. Kromě toho, že se ze složení produktů odstranila běžná dráždidla, vnesla Dermalogica ještě jeden důležitý nový prvek do identity své značky: specializované profesionální pleťové terapeuty.

Stejně jako dnes byly i tehdy veškeré naše produkty vyráběny v USA, nikdy nebyly testovány na zvířatech a Dermalogica je v prodeji pouze tam, kde se provádí profesionální konzultace a profesionální ošetření pod vedením profesionálního pleťového terapeuta. Dermalogica se svou 30letou historií je nyní první volbou odborníků na péči o pleť po celém světě, prodává se ve více než 80 zemích a předepisuje se častěji než jakýkoliv jiný produkt, který je na trhu k dispozici.

Poznejte své zóny

Porozumět správně své pleti je prvním krokem k celoživotnímu zdraví pleti. Začněte u profesionálního pleťového terapeuta Dermalogica: vzhledem k tomu, že jich je přes 75 000 ve více než 50 zemích, je velká šance, že máte odborníka na zdraví pleti přímo za rohem!

Díky jedinečné zbrani, pleťové analýze Face Face Mapping®, profesionální pleťový terapeut Dermalogica dekóduje vaši pleť zónu po zóně a vybaví vás jak odbornými radami, tak péčí, která opravdu přinese výsledky a která je dostupná pouze u vyškolených profesionálů.

Jane Wurwand je inovativní vizionářka, která otevírá dveře ekonomickému osamostatňování a profesionálnímu rozvoji žen po celém světě. Je spoluzakladatelkou a spoluvlastnicí Dermalogicy a Mezinárodního dermálního institutu, které jsou považovány za vůdčí značky na poli profesionálního vzdělávání v péči o pleť. Dnes jsou produkty Dermalogica první volbou více než 100 000 profesionálních pleťových terapeutů ve více než 80 zemích světa.

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.