Vrácení a reklamace zboží
VRÁCENÍ
Nejste spokojeni se svým zbožím?
Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Poštovné, které platíte při zaslání zpět k nám, hradíte na vlastní náklady. Zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, si vyhrazujeme právo na stržení takto vzniklé škody nebo zamítnutí vrácení.
1) Vrácení zboží poštou
Jednoduše elektronicky zadejte svou žádost o vrácení zboží (formulář výše). Využijte daňový doklad, který vám přišel společně s nepoužitým zbožím v původním obalu na adresu:
Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
120 00, Praha - Libeň
Pokud si zboží vyzvednete osobně, ale při vracení kompletní objednávky jej budete chtít poslat poštou, můžete.
Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?
Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.
REKLAMACE
Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět vyplněním elektronické žádosti (formulár výše), a zároveň zašlete zboží společně s daňovým dokladem, která jste obdrželi e-mailem, na adresu:
Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
120 00, Praha - Libeň
Osobní předání je momentálně uzavřeno.
Do 24 měsíců od zakoupení máte právo na uplatnění reklamace – přesné znění reklamačních podmínek naleznete v obchodních podmínkách.
V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu a důvod reklamace. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.
V případě nejasností se neváhejte obrátit na +420 222 314 051 nebo na e-mail reklamace@salonpro.cz.
Jsme tu pro vás!